En slöar dag.

Ja då sitter jag här igen. Har egentligen inget nytt att skriva. Vaknade klockan 11 idag!?!?! det har inte hänt på länge, men jag antar att jag behövde få sova ut. Skönt var det iallfall!

Idag har inte många knop blivit gjorda. Igår stod jag hela förmiddagen på balkongen och städade och rensade bland all skit där. Det var ruskigt kallt men väldigt skönt när det var gjort. Nu ska jag bara få min kära fader att köra skiten till sopptippen, vilket säkerligen kommer ta en halv evighet om jag känner honom rätt. Men det jag ville komma fram till var att eftersom jag stod där och grejade så länge så orkade jag inte ta tag i städningen som jag egentligen skulle gjort. Så jag var bestämd på att ta den idag. Men jag ligger faktiskt fortfarande i min säng och slöar. Försöker finna orken att börja greja. Men just nu känns det nästan lönlöst för jag måste ändå börja med maten snart och då får jag avbryta det jag håller på med och det gillar jag inte. jaja, det återstår att se hur jag gör.

La precis en beställning på mitt absoluta favoritsmink (mineralsmink) också. Den foundationen jag beställde därifrån förra gången är så otroligt bra men dock var den en aning mörkare än min hudton, så jag ville ha en ny som är lite ljusare. Självklart åkte det med lite annat smått och gott också, men det var lika bra eftersom jag behövde det. Jag väntar spänt på det paketet som lär komma denna veckan.

Nu får jag nog ta mig i kragen och sätta på en tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback