Härlig helg

Helgen har varit hur mysig som helst och än är den inte slut. Det vankas härlig söndagsmiddag bestående av kyckling (i brist på kött), klyftpotatis och tzaziki. Mums!

I Fredags tillbringade jag som sagt min dag inne i stan. Jag gick runt och strosade där alldeles för mig själv precis som jag föredrar och kunde ägna mig helt åt vart jag ville gå och vad jag ville kolla på. Sånt är härligt!
På eftermiddagen mötte jag upp Kim eftersom vi skulle ut och äta nåt gott. Och precis som jag trodde bestämde vi oss för vår favorit resturang dit vi gick och åt god grekisk mat. Efteråt köpte vi med lite fika hem från Espressohouse innan vi landade i soffan framför Idol. Riktigt mysig Fredag alltså.
Lördagen var lugn och skön. Var iväg och handlade lite med min bror och hans tjej och sen slappade vi resten av dagen framför tv:n och film. Vi såg bland annat "The book of Eli" som jag varmt kan rekomendera. Gillar filmer där slutet är sådär oförutsägbart.

Och dagen idag då. Den har faktiskt varit lugn den med. Jag och Kim sov ut ända till klockan tolv imorse och sen åt vi frukost (lunch) på sängen framför webbtv. Har varit iväg till Lindex också på förmiddagen och köpt en fin tunika som jag kanske använder på nyår. Vi får se!

Nu ska jag strax börja med maten. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback