Kalas.

Idag har vi varit iväg hela dagen. Vi åkte redan halv tolv imorse in till stan för att leta present. Klockan tre skulle vi nämligen befinna oss på kalas för Kims lillebror Jonas hemma hos dem. En present hittade vi, det fick bli ett badmintonset. Vilket verkade väldigt uppskattat då killarna spelade det länge ute på trädgården. Det bjöds även på mat från "Oves gatukök" haha! Kims mamma jobbar nämligen där så det fick bli det. Inte mig emot, korv med mos kan vara riktigt gott ibland. Det bjöd även på glass och kaffe till efterrätt.
Det var väldigt trevligt att få träffa Kims släkt eftersom det var ett tag sen nu. De är alltid lika goa och glada!

Vid sju tiden begav vi oss hemåt och nu ligger vi och slappar i sängen. Jag framför datorn och kim framför en film. Blir att lägga sig tidigt idag så Kim är pigg och glad när klockan ringer imorgon. Hehe.
Ska väl lägga mig ner här brevid honom nu och mysa tills ögonen går igen.
Ha en fin kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! hoppas jag med!:P

2010-08-23 @ 16:51:03
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback