Diet Fuel och Diet Caps

Som ni säkert har läst om här i bloggen vann jag en tävling för ett tag sen, närmare bestämt den 21 Juni. Alltså ett bra tag sen, jag väntade och väntade på mitt pris men det kom aldrig, så igår kväll mejlade jag företaget och undrade varför min vinst inte hade sickats. Fick svar på natten att de beklagade felet och att de genaste skickade vinsten hem till mig. IDAG kom det fram! Snacka om snabb leverans. Det är jag riktigt tacksam över.

Vinsten är inte vilken vinst som helst. Det jag vann var ett protienpulver som inte direkt är billigt att köpa. Jag har hört så himla mycket bra saker om detta pulver så det här ska bli riktigt spännande att testa.

Jag antar att de ville kompensera felet lite och skicka en extra produkt till mig. Inte mig emot. Hehe! Jag fick en burk med viktminskningskapslar.




Diet Fuel Produkt - En vetenskapligt sammansatt fettreduceringsprodukt, med högt innehåll av protein och fiber och lågt innehåll av socker.
Resultat Bevarar kvalitativt fettfri muskelmassa och stimulerar fettförbränningen, vilket ger ökad muskeldefinition.

Diet Caps - Ökar ämnesomsättningen, minskar hungerkänslan, balanserar blodsockernivån och ger dig extra energi för att lyckas med en långsiktig viktminskning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback