Dagens måltider

3 dagar jag har nu ätit nyttigt och jag måste säga att det går bra! Jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt och jag känner att jag har motivationen. Hoppas bara den håller i sig!


Fotade mina måltider idag, dock glömde jag frukosten men den var inte så märkvärdig så det gör inget.
Såhär har mitt matintag sett ut idag iallafall.

Till alla måltider dricker jag världens godaste och uppfriskande vatten. Nämligen vanligt kranvatten med massa is och basilikablad. Har ni inte provat det måste ni göra det!


Frukost: En tallrik fjällfil (fet yoghurt, 4%) med pumpakärnor, solrosfrön och linfrön.


Lunch: Ett kokt ägg med en klick majonäs på samt lite dill. Två flatbröd med egengjord tonfiskröra och bladspenat.







Middag: (förövrigt nåt av det godaste jag ätit! Jag saknade varken klyftpotatis eller pommes som jag ofta åt till detta innan, det var sååå gott) Kyckling, ungsrostade rotgrönsaker och egengjord tzatziki.






Fredagsmys: Grekisk yoghurt med hallon.





Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :) <3 allt bra? ^^

2010-08-07 @ 19:24:57
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: Emma

åh vad gott allt såg ut o:

2010-08-18 @ 21:24:11
URL: http://emmabacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback