Borta bra men hemma bäst!

Kom hem vid 18 tiden idag efter att ha tillbringat två jätteroliga dagar hemma hos Carro. Vi har grejat otroligt mycket i hennes lägenhet eftersom hon snart ska flytta. Tror faktiskt vi fyllde upp emot 12 säckar med grejer plus några kartonger. Kändes jättekul att få vara där och hjälpa henne med detta för jag vet att hon verkligen uppskattar det. Så känns det ju även skönt för mig med eftersom jag vet hur mycket det underlättar att allt är väl packat när väl flytten är.
Även denna gången fick jag en massa saker av henne. Tänk va glad man blir av att få saker, det är alltid lika kul. Tack gumman!

Nu längtar jag massa tills nästa Torsdag då jag och Kim åker med Carro och hennes familj upp till Stockholm. Kommer bli jättekul! Vi ska gå på Grönan och hitta på en hel del annat skoj.

Men nu ska jag fortsätta kolla på Paradise hotel med Kim. Vi är helt besatta av det programmet. Haha!
Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Va kul att åka upp till Stockholm. Jag ska dit nästa helg, men hela min familj. Ska bli jätteskoj! :)

2010-08-20 @ 11:00:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback