Onsdag

De senaste dagarna har jag känt mig så konstig. Jag har varit slö och inte orkat någonting, har knappt orkat ta mig ur sängen. Vet inte vad det är som spökar men jobbigt är det och jag längtar verkligen till bättre tider...

Igår natt, vid tolv tiden ungefär började jag städa mitt rum. Då fick jag någon ork någonstans ifrån som jag genast använde mig av. Dock blev inte rummet färdigt utan det ska göras idag. Det jag hann med igår var att plocka upp all skit som låg överallt, vika lite kläder i garderoben och bäddade rent i sängen. Idag måste det dammas, dammsugas, skuras. Ja ni vet, allt det där tråkiga.
Annars ser dagen ut precis som den brukar göra. Tvätta, laga mat, diskmaskinsdisk osv. Så det inträffar inget roligt alltså.
Däremot gör det de imorgon! Då är det jag och min bästa vän Carro som ska ut på äventyr. Vad det blir vet jag inte riktigt än men jag tvekar inte ett dugg att det inte kommer bli kul! När vi är i farten händer det alltid massa roligt och många skratt blir det. Så det ser jag verkligen fram emot. Ska också bli superkul att få träffa hennes söta dotter som bara växer och växer. Det är verkligen jättekul att se all utveckling hon har gjort varje gång vi ses. Åh va jag längtar tills imorgon!

Men nu är det dags att återgå till städandet.





Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2010-04-28 @ 14:53:18
URL: http://www.mondoblog.se/pippa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback