Kosmetikan

Tänkte skriva ett inlägg om en sida här på nätet som jag verkligen gillar! Eller rättare sagt älskar jag den. Det är nämligen kosmetikan.

Jag berättade ju för ett tag sen att jag hade beställt lite grejer därifrån.
Och jag är helnöjd med alltihop!
Ögonskuggspaletten jag beställde var skitbra, snygg och hade otroligt bra pigment. Sminkborstarna är otroligt mjuka och fina.
Dock var en av sminkborstarna jag beställde fel så jag ringde upp dom och berättade att jag hade fått hem fel borste. Hon bad så hemskt mycket om ursäkt för det och sa att jag fick behålla den jag hade fått om jag ville. Den kostade 295 medans den jag hade beställt kostade 149 kr. Snacka om shysst! Dock hade jag redan en sådan borste så jag valde att ändå skicka tillbaka den för att få rätt tillbaka. När hon hade fått borsten fick jag ett mejl där hon frågade om jag ville ha pengar tillbaka för frakten (30 kr) när hon skickade tillbaka rätt borste eller en mineralögonskugga i valfri färg, som kostar 99 kr. Naturligtvis valde jag en ny skugga. Det är ju alltid kul! Men snacka om bra service! Hur många hade gett dessa valmöjligheter? Att först få välja om jag vill behålla en produkt som kostar dubbelt så mycket och sedan få välja mellan att få pengar eller en mycket dyrare skugga?

Alltså är detta en väldigt trevligt sida att handla på. Bra produkter, otroligt snabb leverans, fint bemötande och fantasktisk service! Jag rekomenderar varmt att handla därifrån.
Jag är helnöjd med allt och det tror jag ni som handlar där också kommer vara! =)

Tusen tack kosmetikan, Pernilla!

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: jag älskar ris, men jag orkar inte ta mig tid att koka det :(

2010-04-14 @ 19:02:02
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: jag kokar potatisen i småbitar, så det går på ett par minuter bara :P och dessutom har jag ett grovt fullkornsris som tar tre ggr så lång tid som vanligt ris :P

2010-04-14 @ 20:31:02
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback