Jag älskar dig, farmor...

Idag var det inte vilken morgon som helst, den började så otroligt bra. Att man kan bli så glad på en sekund.


Jag och Kim bestämde oss för att ha en riktig slappar-morgon. Vi såg på webbtv och myste samtidigt som det knackade på min rumsdörr. In kommer farmor med en jätte bukett blommor!
Det första hon säger är;
"Grattis på födelsedagen!"
Jag blir helt stum, men får snart ur mig "Farmor, jag fyller inte år idag"
Hon småskrattar lite och säger "jag vet..."
Jag börjar skratta lite jag med samtidigt som jag säger "men varför får jag blommor då?"
- "Jag vill ge dig det för att du är så duktig, hjälpsam och snäll." 
Jag ger henne en kram och säger "Tack farmor.."  Samtidigt som jag nästan känner att tårarna kommer. Men jag hejdar mig. Tänk att lite uppskattning kan betyda så mycket. Hon är verkligen världens bästa!

Min älskade lilla farmor, tänk att hon ville överraska mig så, det hade jag aldrig anat.
Jag älskar henne så otroligt mycket, för mig betyder hon allt... ♥



Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: tacktack!



jag ska med bara ta det lugnt och gå min dagliga runda, 5 km :)



hur är allt?



tackdetsamma ;)

kram

2010-04-11 @ 12:00:21
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv: har svarat på dina frågor i ett inlägg nu.

2010-04-12 @ 12:05:30
URL: http://madeleinelouise.blogg.se/
Postat av: Jennifer Wikman

gud så vackra blommor!

2010-04-15 @ 18:16:32
URL: http://theladypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback