Back on track!

Ja då var jag tillbaka i datorvärlden igen. Man märker verkligen att det inte går att vara utan dator, man blir ju helt tokig!

Bestämde mig iallafall imorse för att åka till Media markt för att köpa en ny sladd. Sagt och gjort! samt 700 kr fattigare... Förstår inte att en jäkla sladd kan vara så dyr! Men som tur var har jag ju världens snällaste pojkvän som utan att blinka tog fram plånboken och betalade den åt mig. Världens sötaste!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Lagade en supergod lasagne och sallad till middag. Sett en film (Knowing) med Kim och såklart suttit vid datorn. Inte många knop gjorda alltså... Men det är faktiskt så jag föredrar Söndagar, lugna och sköna utan massa stress.

Med det sagt återgår jag till min pojkes famn och kollar på Ballar av stål!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Välkommen tillbaka! :)



Ja sladdar är hemskt dyra :S förstår inte heller:(

2010-04-19 @ 09:14:43
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: haha ja, men det är ju tur att din pojkvän har cash ;D

2010-04-19 @ 17:32:21
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback