Ullared!

Ullared var det ja.. Jisses! Jag är verkligen helt slut, fast jag sprang igenom hela butiken riktigt fort idag!
Kände att jag ville snabba mig eftersom det var jag och tre karlar som var det, och jag visste att det inte var jättepopulärt. Hehe. Så redan vid 12 var vi ute ur Gekås, rekord kan jag säga..

Vaknade klockan 6 imorse, kvar i sju satt vi i bilen påväg dit. strax efter 8 var vi framme. Redan då var det riktigt mycket folk. Men ingen kö, så det var skönt..

Egentligen vet jag inte vad jag tyckte om det denna vistelsen i Ullared, har lite dubbla meningar om det idag. Självklart hade dom väldigt mycket jackor och dyligt, även väskor. Men för mig som måste handla lite större kläder hade de verkligen uruselt utbud. Hittade EN tunika, det var det ända klädesplagget. Dock hittade jag 2 Jackor (om det räknas som kläder!?) så det kändes bra.

Tänkte lägga upp lite bilder på sakerna jag köpt, dock långt ifrån allt. Alla vet ju att man köper massa småplock osv och det orkar jag inte ta kort på.. Hoppas ni har förståelse!

Bilderna är av väldigt dålig kvalite med, då jag verkligen är helt slut och inte orkar lägga ner nån energi på det. Men det är iallfall nåt =)


  

Bild 1. Ett par svarta skor
Bild 2. 3 st väskor.
Bild 3. Lite smink osv.



  

Bild 4. En väldigt god parfym.
Bild 5. Massa filmer!
Bild 6. Massa skivor.



   

Bild 7. Två likadana jackor men i olika färger.
Bild 8. Jacka till Kim.
Bild 9. Svarta arbetsbyxor till Kim.
Bild 10. En tavla att rama in en bild på mamma med och Lakan.




Det var allt jag orkade visa. Jag håller på att bli fullständigt vansinnig på den här bloggen! Det tar ju fan 100 år att ladda upp bilder. Att ladda upp dessa tog nog över 45 minuter! Och ändå är det miniatyrer.
Nån annan som har samma problem? Blir så trött på detta...



Kommentarer
Postat av: Jennie

Visst är den bra ! Ja de får en att tänka till o minnas. Men de kan vara skönt de med ibland att få gråta lite o tänka tillbaka, tror det ät nyttigt ! Kram

2009-09-12 @ 23:24:35
URL: http://snyggjenn.blogg.se/
Postat av: caroline

Mycket fina grejer :) Den parfymen köpte jag också där :) svingo! Synd bara att inte doften håller hela dagen :/

2009-09-13 @ 14:20:06
URL: http://ettvanligtbloggnamn.blogg.se/
Postat av: Caaaroline :)

mycket bra saker du köpte!

2009-09-16 @ 18:09:53
URL: http://carolinebrodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback