En helt underbar dag!

Detta har verkligen varit en av dom absolut bästa dagarna på länge, jag känner mig så glad!
Att jag vann två tävlingar idag, saker som jag verkligen ville ha, gjorde verkligen min dag.
Sen det har varit strålande väder idag, att jag åt potatisgratäng och köttstek till middag och myste med havskräftor och räkor nu på kvällen gjorde ju inte saker sämre direkt.. hehe! Så man kan helt klart säga att idag var en underbar dag! =)

Hoppas eran dag har varit bra också, nu ska jag sova. Är väldigt trött! Sov så gott så hörs vi snart igen =) 



    


Kommentarer
Postat av: Mikaela - Maskara.se

Hej Jennie!

Såg att jag hade missat att svara dig om min hudresa-inlägget.

Jag använder inte något speciellt märke eftersom jag som make up artist ibland får den underbara förmånen att få testa olika produkter. Men jag har precis användt upp Ole Henriksen produkter som är bra, men kanske inte lever upp till de höga priserna enligt mig. Nu har jag precis börjat känna på ACO's spotless serie, och den verkar väldigt lovande! Kommer nog en del recensioner snart :)

Kram Mikaela

2009-09-20 @ 23:52:51
URL: http://maskara.se
Postat av: Millah

Pannkaka är gott :):)

Ja men självklart gumman kan du det.

Jag har skrivit ett inlägg om det tidigare.

Och självklart kan man vara med fast man har vunnit och man har lika stor chans som alla andra och vinna. Så klart man kan vinna flera gånger :)

Det är ju bara om turen finns på ens sida.



Än har ingen lyckats vinna två gånger man det går och självklart kommer någon säkert gö det :)



Men bra att du fråga men nu vet du.

Och svaret är JAJAJAJAJa :)



Kramar

2009-09-21 @ 19:10:00
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback