Paket från Ellos nr 6.

Fick en väldigt rolig nyhet när jag kom hem idag. Mina två paket med saker som jag skickat efter hade kommit! =) Det ena paketet var från Ellos (såklart) hehe.. Förstår att det finns flera som kanske tycker att jag köpt mycket det senaste, och det kan jag hålla med om. Men jag har ALDRIG (förutom nån enstaka) köpt ett plagg som kostat över 100 kr, utan köper ALLTID på rean. Det tycker jag faktiskt är väldigt bra. Då blir det ju tex 2 tröjor istället för 1 (alltså fler) Det skulle aldrig falla mig in att köpa en tröja för 500 kr när jag kan få 3 eller 4 för samma pris. Haha! Jag kollar enbart på rean eftersom det alltid finns mycket snyggt där också. Så nu har vi rett ut det. Hehe!
 
Här får ni se det jag köpte denna gången, och priset!


 

En jättego Cardigan 95 kr!
En snygg kort jacka. 95 kr! (Har en likadan brun)


 

En svart klänning som slutar strax nedanför knäna. 75 kr!
Ett sött mönstrad linne. 40 kr!

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Vet inte riktigt vad det ska vara för tips... på smink? mat? Jag är så dålig på sånt :P

2009-10-14 @ 20:40:39
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: ingegerd

snygga kläder!!fin blogg!!

2009-10-19 @ 09:09:00
URL: http://nicecandylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback