Favoritsminket!

Jag glömde ju att visa er vad mitt andra paket som jag fick igår innehöll. Så jag visar det idag istället!

Ni kommer väl ihåg att jag hittat mitt nya favoritsmink? Förra gången beställde jag bara prover för att se om jag verkligen gillade sminket, märket osv. Speciellt eftersom det är mineralsmink som jag inte testat tidigare. Och jag blev glatt överraskad. Jag älskar sminket! Det är absolut mina nya favoritprodukter! =)
Är jätteglad att jag testade sminket och jag är verkligen helnöjd. Så självklart var jag tvungen att beställa dom riktiga sminkburkarna istället för dom små provburkarna. Tycker förövrigt att det är väldigt bra att dom har det så, att man kan "prova på" så man verkligen hittar sin nyans osv. Kanon!

(Jag fick dessutom två gratisprover förra gången jag beställde och även denna gången. Pluspoäng!)



Kommentarer
Postat av: ina-bina

Åh, var hittade du det där sminket nånstans? Blev änna lite sugen på att köpa dom själv :P

2009-10-16 @ 22:45:49
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback