Tävling - Escada parfym!



Har ni sett någon så fin parfymflaska innan? Så snygg design!
Kan även tillägga att den luktar gudomligt! =)
Alla som känner mig vet att jag fullkomligt älskar alla Escadas dofter. Men just denna har jag inte i min samling.
Kan ni då förstå hur glad jag blev när jag såg att jag har chansen att vinna denna i en tävling hos två fantastiskt duktiga tjejer; Linda och Mikaela som håller i denna tävling på deras blogg Maskara


Anledningen till att jag vill vinna är just för att det är en av mina favoriter och den vore perfekt att ge sig själv i julklapp! =)
Att den är supersnygg och doftar supergott gör ju bara saken ännu bättre!
Jag vill, jag vill, jag vill ha denna otroliga lilla flaskan som innehåller så mycket magi! Den är helt magisk och  kan verkligen förtrolla med sin underbara doft. Jag skulle bli världens lyckligaste om det var i min badrumshylla den fina parfym fick sin speciella plats!
 


Kommentarer
Postat av: Mikaela - Maskara.se

Kul att du är med och tävlar :) Kram

2009-11-26 @ 22:15:01
URL: http://maskara.se
Postat av: Cissi

Denna parfymen vill jag inte gå utanför dörren med en enda dag sen jag fick den kan jag lova! Det är nog helt klart den bästa parfymen jag någonsin haft, hoppas verkligen du vinner Jennie! För det är verkligen en riktig hit från escada (som jag också är ett stort fan av och har andra parfymer från dem också) :)

2009-11-29 @ 19:11:06
URL: http://smileatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback