Vår lilla ödla...

Det är en sorglig dag idag. När vi vaknade imorse så upptäckte min bror att en av våra ödlor har dött. Vi har/hade tre stycken. Många kanske inte tycker att det är något att ens ödla har dött, men det är ju faktiskt våra husdjur. Vi tycker om dom så som andra tex tycker om sina hästar, katter eller vad det nu kan vara. Annars hade vi ju inte haft ödlor. Vi tyckte det va väldigt jobbigt att se iallafall. Men det är ju inte mycket att göra åt. Nu är allafall min bror och gräver ner den lilla ödlan i skogen. Vår lilla ödla..

Sista bilden jag tog på dom tillsammans, häromdagen när jag duschade dom.


Kommentarer
Postat av: Syster Angelica

Jättetråkigt gumman. =( Kram!

2009-05-21 @ 17:45:24
URL: http://www.nogg.se/SummerGlow
Postat av: Yohanna

naaw :( fy vad tråkigt <3 kram

2009-05-22 @ 11:55:26
URL: http://yohannasliv.blogg.se/
Postat av: carolina

Beklagar! :/ Ens husdjur är ju en familjevän! Pussis <3

2009-05-23 @ 23:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback