The Guardian.

Alla borde kolla på 5an kl: 21:30. Då kommer The Guardian. En av dom bästa filmerna som finns enligt mig! :)


Tillbaka för en uppdatering.

Nu va filmen slut. Och jag kan säga att det rann många tårar som alltid.. Anledningen till att jag gillar denna filmen är att den har med allt man ska ha i en film; humor, kärlek, glädje, sorg och så är det ju en "katastrof-film" som jag också gillar, där man får se människor riskera sina liv för att rädda andras. Det är vackert och väldigt modigt! och sådana hjältar finns ju inte bara på film utan i verkliga livet också. De människorna är värda allt! Har ni inte sett denna film, tycker jag ni borde göra det, snarast!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback