Lördag.

Igår tillbringade jag min dag i stan. Hittade lite fynd där, men jag tog inte kort på allt, här får ni se en tunika jag köpte plus överdelen på en bikini. Vet faktiskt inte varför jag inte tog med båda bikinidelarna, aja, dom ser ju likadana ut ändå.

 
Tyckte om den blå färgen                                      Verkligen mina färger på denna bikini


Fick även en fin överraskning av min prins. Nya pärlsmycken! Har redan pärlörhängen, men dom är i silver och jag använder ju bara äkta guld. Så jag blev riktigt glad när jag fick ett par sådana örhängen plus ett fint hänge till min guldkedja. Tack hjärtat! Blev jätteglad! <3























La smyckerna så för att man skulle se lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Yohanna

tack så mkt! :) vilken snygg bikini topp du har köpt :O :) me like :) kram

2009-05-16 @ 22:25:53
URL: http://yohannasliv.blogg.se/
Postat av: adde

ja det är grymt skönt =)

2009-05-17 @ 00:15:29
URL: http://tomochaddefiskar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe tack så mkt gumman :) <3<3

2009-05-17 @ 16:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback