Ina, min söta vän.

Jag har ju pratat om den underbara tjejen Ina i min blogg innan, som bland annat designat min blogg, som jag är så otroligt nöjd med, men som jag även har väldigt trevliga pratstunder med på kvällarna/nätterna. Hehe. Tänk så mycket vi har gemensamt och vilka roliga skratt man får ibland. Alltid lika trevligt! Vet också att hon bakar otroligt goda bakverk. Som jag bara måste få ta del av nångång. Hon skriver även väldigt bra, om sånt som berör en ända in i själen. Och inte nog med det så gör hon otroligt vackra smycken! Jag fick mitt halsband jag beställde av henne på posten i fredags och det va så fint! En budskapsring som hänger i en kedja där det står; Tro, hopp och kärlek.
Som ni hör är hon en väldigt mångsidig tjej, och otroligt söt!

Vill ni kolla in hennes fina blogg har ni länken här.
Och vill ni kolla in hennes vackra smycken kan ni kolla in här.


Kommentarer
Postat av: Yohanna

så himla söt bild på dej =) kram

2009-05-25 @ 20:42:30
URL: http://yohannasliv.blogg.se/
Postat av: caroline

Hur har du fixat så snygg blogg? Jag vill också ha det, hatar min ;(

2009-05-26 @ 16:21:32
URL: http://carolineholmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback