Fanfanfan.

Varför gör jag såhär mot mig själv!? Jag vet ju att det jag gör är fel, varför kan jag inte bara sluta.. Ibland önskar jag att jag vore nån annan, nån som kunde göra hur och vad dom ville när det gäller det.. Känns som allt jobbigt ska drabba just mig. Alltid ska jag behöva bli så besviken på mig själv, det gick ju bra ett tag, varför måste jag hela tiden sabba allt bra jag gör. Känns som att jag aldrig kommer ta mig ur det här, hur mycket jag än vill. Men jag vet att jag måste, för min egen skull.. Det är ett beslut jag måste ta nu, innan det är försent...

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Hörru vännen, vad är det som har hänt...?

2009-05-25 @ 22:11:04
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Ekström

svar: Tack för dina värmande ord! Du är oxå stark gumman, men du, vad har hänt egentligen? =/

2009-05-25 @ 23:29:54
URL: http://emmoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gumman då :( jag hoppas innerligt att det ordnar sig och att allt blir toppen för dej <3 varmaste kramar

2009-05-27 @ 18:39:20
Postat av: carolina

Vad har hänt gummsan?

2009-05-27 @ 22:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback