Syster och Kiara på besök.

Idag är en härlig dag, lugn och skön!
Min syster och hennes hund kom hit igår och stannar till ikväll, det är jättetrevligt att ha dom här. Gårdagen gick åt till att min syster färgade mitt hår, utväxten. Blev som vanligt nöjd med resultatet. Tack! Och jag gjorde även vita tippar på mina naglar och det blev kanonbra! det va första gången jag gjorde på mig själv och det va mycket lättare än att göra på övningshanden. Antagligen eftersom tipparna inte riktigt passar på övningshanden och så har den ju inte riktiga naglar. Det är lite svårt att skriva på datorn nu när man inte är van, men det går väl bättre så småningom.

Vi funderar på att gå bort till sjön senare så att Kiara (min systers hund) får bada lite. Hon älskar verkligen att bada så jag hoppas det blir av. Ska försöka ta lite kort isåfall också. Hon är världens goaste och snällaste hund. Lilla Kiara..




Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad kul att Angelica och Kiara är på besök, hälsa dem så gott från oss :) Du får lägga ut bild på dina naglar också, blir väldigt nyfiken på att få se hur det blev! :D kramar!

2009-06-14 @ 15:02:03
URL: http://smileatlife.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Vill ju ha bild på naglarna! :D

2009-06-14 @ 17:23:03
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback