Grattis på födelsedagen underbara farmor.

Idag är ingen vanlig dag för det är världens bästa farmors födelsedag! =)

Jag ringde henne imorse för att säga grattis på födelsedagen och prata lite och när  jag hörde henne svara kom jag på mig själv med att le. Hon gör mig så glad, alltid. Jag grattade henne och man märkte på henne att hon blev lika rörd som alltid. När vi skulle lägga på lät det nästan som hon grät litegrann. Hon är så söt! Och gud vad jag saknar henne, jag hoppas hon kommer hem snart så jag får umgås med henne för hon är den som får mig att må allra bäst.

Den styrkan hon har och den glädjen hon sprider omkring sig är det få människor som har. Det strålar om henne varje gång jag ser henne och det liksom sprider sig en härlig känsla genom hela min kropp. Jag blir lycklig i hennes närvaro.
Hon är en väldigt underbar människa och fin på alla sätt och vis. Hon är min farmor, min lilla farmor...

Grattis på födelsedagen min farmor, ängel och bästa vän. Jag älskar dig <3



Kommentarer
Postat av: victoria

Hihi vad söt!

Behöver du häjlp m. något, dvs. bloggdesign, header, ps. Så säg till!

Puss

2009-07-31 @ 11:29:11
URL: http://cpsnutt.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej ! Ser att du gör precis som jag, vi klarar det här !!! Vi SKA klara det ! Ha en toppen helg ! Kram

2009-07-31 @ 22:41:53
URL: http://snyggjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback