En shoppingdag på Allum.

Hej mina vänner!

Tänkte uppdaterat igår men när jag väl skulle göra det blev jag alldeles för trött så det får bli idag istället.
Gårdagen började med att jag och Kim gick upp vid halv nio, duschade, åt frukost och gjorde oss iordning för att åka in en sväng till allum och sedan vidare hem till Kims familj.
Som vanligt när jag går i affären köper jag alltid massa saker som jag egentligen inte behöver, men jag kunde helt enkelt inte låta bli, och farligt dyrt var det inte heller. =) Tänkte visa lite saker som jag kom hem med igår.
Jag har fastnat för ränder på kläderna och även (rosa!?!?!) av någon anledning..haha! så Gina Tricot började jag fynda i. 

   



 
Tre toppar/tröjor. 149 kr/st
Två tunikor. 47:50 kr/st. (Rea)
Måste bara säga att dessa kläder är de skönaste jag haft på länge! Så tunt och fint tyg.


Efter Gina Tricot bar det av till Åhlens.


Smink från Viva La Diva. Inget jag vanligtvis använder men håller på att spåna på en ide, och då behövs mycket ögonskuggor, då lika gärna de billiga.
Lip-Primer från lumene.
Ögoncreme Åhlens.
Sminkpensel.

Efter Åhlens gick vi till Ur&Penn, alltid lika kul att gå in i en affär med massa rea!


Stor fin silverklocka 150 kr. (tidigare 398 kr)


Sist men inte mins kom vi till Make Up Store!


Face Mist. 195 kr.



Sen fick jag även köpt lite smycken och sånt där men det orkade jag inte ta kort på. Sen ber jag också om ursäkt för kvaliten på bilderna, men som sagt så var jag väldigt trött igår när vi kom hem efter en hel dag.

Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: ina-bina

Jag älskar ränder, topparna var jättefina! :)



Sminkar mig nästan alltid med Viva la divas ögonskuggor, de har bra kvalité trots priset och i min palett finns det MASSA färger att välja bland :D

2009-07-20 @ 22:16:38
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Fia

Härliga tröjor :)

Har flera grejer från vivaladiva o är jättenöjd :) de är bra o känns inte så billiga som de är. Bättre än vissa andra märken kan jag tycka :) Lycka till med det du spånar på :)



Kram

2009-07-20 @ 23:28:09
URL: http://fiacaroline.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Mysiga färger på tröjorna :)

kram

2009-07-21 @ 14:04:06
URL: http://yohannasliv.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

Taaack snälla du=)

2009-07-21 @ 20:00:35
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback