Matblogg?

Hej och välkommen till min mat-blogg! =) Haha, skojar bara! Men som ni redan vet så har jag ett stort intresse för matlagning. Och jag tycker det är jättekul att komma på nya recept och då vill  jag gärna dokumentera dom och även dela med mig av dom till er. Kan ju komma upp en maträtt ni faktiskt gillar och vill prova på =)

Jag ska göra en egen kategori med mina recept, så alla kommer finnas där. Ska försöka baka lite nån dag också! och även de recepten kommer självklart ligga där.

Jag hoppas ni gillar min blogg även om det blir en hel del mat-inlägg nu. Hehe! Jag känner lite att jag hellre vill skriva om mat än om ingenting alls. För just nu har jag verkligen ingenting att skriva om, och då passar det ju bra.


Snart skriver jag receptet till dagens middag! =)

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Frågestund på min blogg! =) ställ dina frågor =)

2009-07-28 @ 17:52:55
URL: http://yohannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback