Lite uppdatering.

Har inte blivit mycket uppdatering det sista, jag vet. Men jag föredrar faktiskt att hellre vara ute i det härliga vädret än att sitta inne och blogga varje dag. Men nu behövdes det en uppdatering igen efter många förfrågningar.

De senaste dagarna har det bara varit solning och bad för min del. Mycket härligt!
Men igår blev det en paus ifrån det slappa då vi hjälpte våra vänner Carro&Jimmy att flytta. Kan säga att det va riktigt jobbigt i denna värmen plus att det inte fanns någon hiss, då är det inte lätt att flytta alla saker från högsta våningen till högsta våningen i huset brevid. Mina ben är inte glada idag då jag har rejäl träningsvärk, även Kim kände av det. Men det var bara att kämpa på, klart man gör det för sina vänner =) Nu hoppas jag bara att dom trivs bra och att dom kommit någorlunda iordning. Det är ju inte lätt att ha en liten bebis samtidigt som man flyttar men dom är så duktiga.
Tveka inte att fråga igen om ni behöver hjälp. Vi finns här för er och jag hoppas ni vet det.
Och förresten, Tack för maten! =)

Till helgen hoppas jag verkligen det blir fint väder, trots att dom säger att det skulle och ska bli regn, hittills har det ju inte kommit nåt regn iallafall. Då hoppas jag på mycket bad, möjligtvis havet.

Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

ja usch jag hatar pollen!! :(

2009-07-05 @ 19:05:22
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: Yohanna

fy vad länge sen du uppdatera :( kram

2009-07-07 @ 17:54:27
URL: http://yohannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback