Blåbär, Pannbiffar och städning.

Ja då var jag här igen. Sitter här mätt och belåten efter en mycket god middag.
Har faktiskt varit riktigt duktig de senaste dagarna. Igår var jag ute i skogen och plockade blåbär och på kvällen bakade jag blåbärspaj med vaniljsås och idag lagade jag egna pannbiffar med potatis och sås. Gudomligt gott!
Och imon har jag bestämt att jag ska städa hela huset, det är ett måste nu. Sen är det ju skönt att göra det nu när vädret inte är det bästa. För ingen orkar stå och städa i strålande sol och gassande värme. Så nu var det bestämt.

Förresten så har jag och Kim varit tillsammans i 3 år & 9 månader idag. =)
Jag älskar dig lika mycket nu som jag alltid har gjort och jag vet att jag kommer fortsätta älska dig i all evighet.
Vår kärlek är den stakaste på jorden!  <3




Kommentarer
Postat av: Jessica

e inte du å Kim på bebisvägar nu, nu när carro har en så liten sötis... kramisar

2009-07-07 @ 21:25:15
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Yohanna

naaw grattis :) kram

2009-07-08 @ 00:19:30
URL: http://yohannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback