Städning och slappardag.

Idag har varit en riktig dator/städ-dag för mig. Imorse åt jag fukost och kollade på tv som vanligt. Sen tog jag tag i städningen av mitt rum (som jag förövrigt började med igår) Men idag blev det en rejäl städning. Oftast brukar jag bara typ plocka undan saker från golvet osv, eftersom jag städar så mycket överallt i örviga rum i huset, då glöms mitt rum liksom av, om inte Kim städar det då förstås. Men idag blev det dammning, dammsugning, skurning och plockning av diverse saker. Så nu är det verkligen RENT. Känns jätteskönt.
Efteråt var jag helt slut och har väl i princip suttit vid datorn hela tiden. Förutom när jag lagade mat då. Så hela eftermiddagen och kvällen har varit riktigt slapp.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv innan det är dags att sova. Imon träffar jag min prins igen och då bär det av hem till Carro, Jimmy och deras lilla Elvira för lite bingolotto och mys. Kommer bli supertrevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback