Onsdag.

Dagen på jobbet idag gick bra. Dock känner jag mig väldigt trött så känns svårt att vara 100% , men jag kämpar på! Slutade vid 16 och begav mig ner till kicks! Där hittade jag min efterlängtade palett. Gud va länge jag har velat ha den. Varje gång jag ska ha försökt köpa den har den varit slut. Men nu är den min och jag är lycklig över det! Fick även köpt lite annat smått och gott. Lite julklappar och så. Samt hämtat ett nytt paket från ellos. Som förövrigt nästan aldrig innehåller bara saker till mig själv. Men det jag visar i bloggen är det som är mitt. Så ni inte tror att jag bara handlar åt mig själv - Dock oftast väldigt billigt och ALLTID på rean. Men jag passar på att köpa till mig själv när det ändå är annat jag ska ha. Men jag tänkte inte visa innehållet. Om det inte finns en stor lust för någon av er att se? Då gör jag det såklart.

Nu ska jag vila mig en stund, en ny arbetsdag väntar imorgon!
Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Fia

Vad kostade paletten?

2009-12-13 @ 15:08:53
URL: http://fiaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback