Min Julafton samt julklappar.

Just nu sitter jag här mätt och belåten. Tacogratängen satt fint nu efter all julmat.

Julaftons dagen spenderades hos min moster och hennes man. Där samlades min familj, morfar och kusiner för julmat, kalle anka, julevangeliet och julklappar. Det var en mycket trevlig dag med supergod julmat. Kvällen fortsatte sedan hemma hos kim där vi öppnade ännu fler julklappar, åt julgodis och pratade om allt möjligt. En lyckad kväll!

Jag blev supernöjd över mina julklappar. Av vissa får jag och Kim julklappar ihop, eftersom det ska vara till hemmet och det tycker jag bara är bra. Ska försöka komma ihåg vad det var jag/vi fick.

- 500 kr av farmor.
- 500 kr av morfar.
- 500 kr i presentkort på chili av min moster och hennes man.
- En dvd-film av mina småbröder och corina.
- 1000 kr till heminredning av Kims föräldrar.
- En matberedare av Kims mormor och morfar
- 500 kr samt en fin vas av Kims farmor och farfar.
- En fin skål (BodaNova) från mina kusiner och deras partners.
- En snygg tekanna med tesil av min faster och hennes man.
- En smides-värmeljus-grej av Kim (kan inte förklara riktigt) Superfin var den!
- Två kokböcker av Min storebror och hans flickvän.
- En tryckkokare av pappa.


Tusen tack alla för allt fint vi fått. Ni är underbara!







Kommentarer
Postat av: ina-bina

Vad många fina klappar ni fick :D Hoppas ni hade det mysigt igår ^^

2009-12-25 @ 19:54:03
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas att ni blev nöjda med böckerna vi köpte, för tänkte att du älskar ju att baka, och Kim äter gärna upp det du bakar så tänkte att det kunde bli en bra julklapp till er båda =) Ibland får man ju lite idetorka och vill baka något nytt! :) tack så mycket för julklappen till oss också! Jättefin! Stod och kollade på den själv länge faktiskt :)

2009-12-26 @ 13:10:00
URL: http://smileatlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback