Lite allmänt prat....

Just nu sitter jag här och är riktigt mätt efter middagen! förstår inte varför man aldrig lär sig att äta lagom alltså. "Bara liite till, det var ju så gott" det är så det brukar låta. Haha! Men jag får skylla mig själv.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, vaknade vid halv 11 som vanligt. Städade och grejade lite och provade göra en sminkning - sotning närmare bestämt. Det är lite klurigt det där med skuggor och grejer, det tar ett tag innan det blir riktigt snyggt. Men det blev det faktiskt. Sen är det lite tråkigt när man gör en "kraftfull" sminkning med mycket färger. Då tycker många liksom att det kanske är lite mycket till vardags. Men varför skulle det vara det egentligen? Bara man tycker att man är fin och trivs med det så borde man få sminka sig hur man vill, anser jag iallafall. Ända nackdelen om man sminkar sig så för ofta är väl att när man väl ska sminka sig till fest tex, så blir det ju ingen speciell partylook egentligen, om man nu brukar ha väldigt mycket smink till vardags. Men det gör man ju också som man vill med. Ja det finns säkert många delade meningar när det gäller det.

Imorgon bär det av till Ullared med Kim, min storebror och hans tjej samt hennes kompis. Det ska bli superkul verkligen! Alla julklappar ska inhandlas är det tänkt. Sen kommer jag väl som vanligt komma hem med massa skrot också, men skitsamma! haha! Min största oro är bara hur allt ska få plats när vi åker hem, men det löser sig nog. Hehe..

Nu ska jag återgå till min pojk och ha lite mys såhär på fredagskvällen! Om drygt en timma börjar ju Idol finalen och det får man ju bara inte att missa. - HEJA ERIK!!

Hoppas ni får en mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



ooh, va kul att du tkr så:) stor kram!

2009-12-11 @ 21:14:25
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback