Ett nytt år väntar - 2010!

Känner att jag har lite tråkigt för tillfället så jag kan ju lika gärna skriva ett litet inlägg.

Under dagen har jag och pappa varit och handlat och varit på systemet. Senare ska det dukas upp grillad kyckling, kamben, potatissallad och annat gott. Och efter det ska jag och Kim bege oss hem till Carros familj och fira med massa folk där. Kunde inte bli bättre än att få fira med sin underbara pojkvän samt världens bästa vän. Det gör min nyår lyckad iallafall. Jag är helt säker på att det kommer bli en toppenkväll!

Kläderna har jag redan lagt fram, så nu är det bara att tvätta av sig det sminket jag hade när jag var och handlade och på med partylocken! =)

Ha en underbar kväll allihopa och se till att ta vara på varandra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback