En lugn dag med lite besök.

Natten var hemsk rent ut sagt och nåt jag önskade att jag aldrig hade behövt uppleva. Men dagen har varit bättre. Började med att städa hela övervåningen eftersom vi skulle få besök. Min faster, hennes man och min farmor kom hit för att lämna julklappar till oss. Så det blev lite fika och sådär. Gav även dom julklapparna från mig och Kim. Farmor öppnade sitt paket eftersom hon var tvungen att prova så den passade. Och den satt perfekt! Det var så härligt att se henne så glad, hon var nästintill rörd till tårar. Det var nåt hon länge önskat sig så det var tur att jag hittade just den. Det var min farmor absolut värd! Hon är en av dom jag älskar mest av allt på jorden!

Nu ska jag umgås med Kim innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback