Andra advent.

Eftersom det är andra advent idag kände jag att jag behövde lite mys/julstämning. Så jag och älsklingen började att äta en supergod frukost med varm choklad till. Det är nog något som vi båda har fastnat för, känns som vi dricker det jämt. hehe. Sen Tog jag upp min dator i köket, satte på julmusik på spotify på högsta volym och ställde mig och bakade julgodis. Det blev knäck, som blev supergoda och chokladkola som inte blev lika bra, dom blev för hårda men smaken var ju god. Så jag kände att det blev lite julstämning idag iallafall. 
 
Nu är jag mätt efter maten som bestod av fläskfile och klyftpotatis. Mycket gott måste jag säga. Så nu ska jag och goos krypa ner i sängen och kolla på film. Mysigt!

Ha en fortsatt trevlig andra advent!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback