23 December

Imon är det julafton. Men jag måste erkänna att jag inte kan finna nån julstämning direkt, vart är den tro?
Ja om inte annat så lär den dyka upp imorgon iallfall.

Igår var jag på kalas hos familjen Linansky. Det var Kims bror Simon som fyllde 21 år. Det var mycket trevligt, bjöds på kakor, bullar och tårta.

Idag ställde jag klockan på 8 för att posten skulle komma och hämta min dator som ska in på lagning. Men jag visste inte när dom skulle komma så kände att det var lika bra att vara uppe ifall dom står och plingar på dörren tidigt på morgonen. Men dom kom precis, så jag var nog ute i lite väl god tid. Men men..
Annars vet jag inte vad dagen har att erbjuda. Kim kommer senare efter jobbet och ikväll blir det nog att åka och handla lite god mat samt hjälpa pappa att köpa lite julklappar. Nu ska jag bara ta det lugnt, möjligtvis städa klart rummet.

Om jag inte skriver mer innan julafton så önskar jag er alla en riktigt GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback