Tips på schampoo, balsam och inpackning.

Jag har lagt till en kategori i min meny. Nämligen; Jennie tipsar! Där kommer jag samla lite olika inlägg där jag helt enkelt tipsar om saker som jag tycker om. Vad tror ni om det?

Idag kommer jag tipsa om mitt favorit schampoo, balsam och inpackning.
Jag är en sån som alltid använder olika produkter till mitt hår, men min absoluta favoritprodukt till håret är Loreals; Elvital Anti Breakage serie! Det är en serie för slitet och skadat hår.

Beskrivning;
Anti Breakage reparerar, vårdar och stärker skadat och slitet hår genom att tillföra biståndsdelar, som håret förlorat.

Varför använda denna serie?
När håret skadas förlorar det sina naturliga biståndsdelar som gör håret starkt. Den patenterade ingrediensen Cement-Ceramid imiterar hårets naturliga biståndsdelar.
1. Håret återuppbyggs och repareras.
2. Hårstråets yta repareras och stärks, så det blir slätt och glansfullt.

Bevisat resultat;
Håret återuppbyggs på djupet och repareras ända ut i topparna. Det stärks och skyddas mot yttre påfrestningar.
Upp till 95 % färre avbrutna hårstrån vid hårborstning


Jag älskar denna serie och att den luktar så otroligt gott gör ju bara saken bättre! =)



(ett litet extra tips; Just nu kan du fynda detta schampoo i Big size. Alltså 150 ml extra.(totalt 400 ml) för 29:90 kr på Maxi!
Normalpris tror jag ligger runt 27:90, men just nu får du alltså 150 ml extra!)





Kommentarer
Postat av: ina-bina

Det är för att cancer är kräftan på latin, visste du inte det? :)

2009-08-26 @ 23:37:23
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback