Paket från ellos nr 3.

Just nu ligger jag och gottar mig på balkongen! Det är underbart!! Tänk att vi haft sånt här strålande väder i 3 dagar nu. Helt fantastiskt =) Började sola vid 12:30, men efter en timma valde jag att lägga mig på mage och sola ryggen, då passade jag på att starta datorn. Helt perfekt att kunna ligga här med den, då tröttnar man inte så fort. Haha!

Fick två efterlängtade paket på posten idag. Det ena var en jacka från ellos. Förra gången beställde jag även denna men den var förstor så jag skickade tillbaka och beställde en mindre och denna gången satt den bra. Den kanske inte är jättesnygg, men med tanke på att jag bara har en ful svart höst/vår jacka så fick denna duga, och 149 kr är ju inte så farligt!

Vad det andra paketet innehöll visar jag senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback