Min nya frilla!

Nu är jag mätt och belåten! Fast jag har en huvudvärk som känns jobbig, kändes iallfall bättre när glasögonen åkte på.

Tänkte lägga upp före och efterbilder på mitt hår efter att jag varit hos frisören idag. Det är sjukt svårt att visa vad man menar med hårbilder, dom gör sig inte rättvisa... På bilden ser man inte jättestor skillnad, men vanligt märks det jättemycket och det känns bra, jag är iallfall väldigt nöjd! alla slitna toppar är borta. Hon klippte även upp det väääldigt mycket, så på vissa ställen är det rätt så kort, men det ger mycket mer volym! Sen klippte hon även ner snedluggen lite.

Ska bara klargöra några saker.
Den första bilden togs igår kväll och den andra idag.
Jag har självlockigt hår och har inte gjort något med det förutom att ha i lite mousse. På den första bilden har jag fönat det, alltså är det lite rakare.
Sen har jag underhåret färgat brunt, (som förövrigt ska färgas om snart) Alltså inte topparna. Haha!
Jag har inte färgat håret även fast den nya bilden ser lite ljusare ut. 





               Före                                                                        Efter 
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback