Hårfärg.

Jag var och handlade för en stund sen och fick med mig en hel del smått&gott hem, (skönhetsgrejer) Hehe..
Bland annat så köpte jag två nya hårfärger, samma som jag alltid brukar använda. För på fredag kommer min storasyster hit, så då ska vi passa på att hjälpa varandra att färga håret. Ska bli jättekul att få det gjort nu när jag har klippt mig och allt. Hon ska även hjälpa mig och kim att ta lite nya foton till fotoboken vilket också ska bli roligt.

Även min barndomsvän Johan hit till Ale på fredag och stannar lite över en vecka. Det ska bli jätteskoj! 
Om det blir någon färg över så ska jag hjälpa honom att färga hans år också, kan bli spännande =) haha!

Nu ska jag säga till Kim att stänga ner sitt spel så vi kan mysa framför tvn en stund innan vi ska sova.
 
Ha en fin kväll och godnatt!


  

Den chokladbruna är till under håret och den blonda till utväxten!

Kommentarer
Postat av: borninjune

Hur blev resulatatet?!



Jag undrar om du kanske har ett par tips på bra, nyttig och kalorisnål mat att ta med sig till skolan, gärna som man inte behöver värma? Är tacksam för alla förslag! Skriv gärna till mig om du vet nagot.

2009-08-25 @ 22:40:40
URL: http://borninjune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback