En solig dag tillsammans med Kim.

Nu har jag suttit på balkongen en stund och pustat ut. Kom nämligen hem för en stund sen efter att vi varit och klippt oss samt gått en sväng i stan. Kan bara konstatera att det är varmt idag!!
Fick iallfall köpt med mig lite saker hem som jag visar senare.

Fick mig en glad nyhet när jag kollade posten också! Mitt paket med smink hade kommit från Pashion. Är jättenöjd med deras service, fick paketet efter två dagar och så fick jag även ett snyggt nagellack på köpet, utan att jag visste det. Sånt är alltid kul!
Sminket jag beställde är från märket Wet n Wild. Har aldrig provat deras smink innan men jag har hört av flera att just dessa sminkprodukter jag beställt ska vara bra. Väldigt billiga också så det var värt att testa!


 

1. Foundation med spf 15. 69 kr.
2. Puder  59 kr.
3.  Coverall mix, (Concealer) 49 kr.

Köpte även en snygg ögonskugga, 59 kr.  läppstift 39 kr. och en kajal 29 kr, men det är nåt som gör att jag inte kan ladda upp bilderna på dom, får se om det går senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback