Skärtorsdag.

Är detta min lyckodag? Jag va iallafall med om något alldeles fantastiskt idag. Tack vare mitt hjärta Kim. Jag kan inte ens beskriva hur glad jag blev. Du är bäst älskling! Jag lovar att jag kommer gottgöra dig! Jag älskar dig mest av allt prinsen <3


Annnars har det inte hänt så mycket. Min famor kom igår och stannade tills idag. Hon är så söt min lilla farmor, kom med påskägg till oss alla och så ville hon göra lite påskfint här så hon köpte påskblommor till oss. Jag älskar min famor så otroligt mycket, hon finns alltid där för mig och vi har en väldigt speciell relation med varandra. Hon är min allra bästa vän. Det finns ingen som henne och jag är evigt tacksam att jag har henne i mitt liv för hon har hjälpt mig otroligt mycket under åren och utan henne hade jag inte varit där jag är idag. Hon har ett hjärta av guld.

 
Påskliljor med lite ris i.                                            gula tulpaner.

Kommentarer
Postat av: carolina

Hon är så söt din farmor :D

2009-04-10 @ 19:19:46
Postat av: Jennie

Hehe ja visst är hon :) hehe tack carro =)

2009-04-10 @ 22:28:20
URL: http://uniqueangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback