Tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig?  Ja jag ska iallafall försöka :)

Du heter: Jennie Ellen Maria Pettersson

Smeknamn: Lilla hjärtat (av pappa) Jempa, mini, bobba, gosgos, älskling, haha skulle nog kunna hålla på en hel dag.

Låt som när du är ledsen sörjer till? Yesterday

Beroende av: Min familj, min pojkvän, nässpray, tuggummi, smink, ja säg vad man inte är beroende av?

Vad behöver du mest just nu:  pengar, verkligen!

Vad tror folk om dig? förhoppningsvis att jag är glad och trevlig.

Stämmer det? är väl för det mesta glad men ibland har man väl sina svackor.

Vad får du oftast komplimanger för? Jadu, många säger att mitt skratt är roligt och det tar jag som en komplimang!

Vad säger du för att imponera på någon? Ingen aning..

Hur imponerar man på dig? genom att visa att man har humor, det är ett måste.

Brukar du skratta för dig själv?  Haha jaa.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " Nefan, kollar på tv bara". / Ante.

Var bor du?  Ca 3 mil utanför göteborg i ale kommun.

Trivs du där:  Ja jag trivs eftersom jag har bott här hela mitt liv, men det finns ett väldigt stor skäl just nu till varför jag vill flytta härifrån, tyvärr är det så.

Äger du några converse: Nej

Sprit, cider, vin eller öl:  Cider lätt!

Vad har du för mobil: LG kc550

Nästa mål i ditt liv: Få jobb och egen lägenhet.

Hur svarar du i mobilen: "Aaa det är Jennie" (hemma) "Hallå" (mobilen)

Vem ringde du senast? kim

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ringde kim men ville prata med pappa. Haha! frågade om han kunde hämta mig efter jobbet.  Och det gjorde han.

Antal timmar sömn inatt: 6 timmar tror jag.

Sov du ensam: Ja tyvärr.  

Brukar du komma i tid: Det gör jag i princip alltid, aldrig kul att komma försent.

När mår du bra: När jag är bland glada och positiva människor och när jag känner att jag har gjort något bra för någon annan.

När blev du fotad senast: På kalas hemma hos Kim.

Hur känner du dig nu: Trött men ändå glad.

Vanligaste färg på dina kläder: Brukar ofta ha lite mörkare kläder på mig.

Vad tycker du om fötter: Kanske inte världens mysigaste kroppsdel. haha!

Vad saknar du: Min mamma, något otroligt!

Favorit dryck på morgonen: Juice är en favorit.

När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag känner att jag är trött.

Är du blyg? Nä inte speciellt.

Sysslar du med någon idrott: Nej tyvärr.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det måste jag nog säga att jag gör ja.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ska jag skriva det här?

Är du nöjd med ditt liv: Ja, men självklart finns det saker som kunde sett och varit annorlunda.

Vad är det värsta du vet? Om det menas rädsla så är det fåglar, möss/råttor, spindlar och höjder.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ingen aning,

Vad längtar du till? Sommaren helt klart.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det tycker jag.

Vad är det finaste du fått? Kim.

Om fem månader: Har jag jobb och egen lägenhet?

Om ett år?: Vill inte tänka så långt fram.

Du samlar på: Det vet jag faktiskt inte, kan inte komma på nåt på rak arm.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min syster tror jag.

Har du strumpor på dig nu: Nej, inte just nu.

Är det okej att gråta: Ja det tycker jag verkligen, det är viktigt att få göra det.

När grät du senast: Nån vecka sen tror jag.

Bär du glasögon eller linser: Japp, glasögon som jag köpt ganska nyligen.

Har du piercing: I öronen.

Vill du gifta dig: Ja det vill jag.

Vill du ha barn: Ja, tror jag vill ha 3 stycken.

Är du bra på att laga mat: Ja, det är jag. Lagar mat till min familj varje dag.

Är du flygrädd: Har flygit en gång och då tappade jag andan när vi lyfte , haha! men det va inte så farligt.

Hur vig är du: Jag är rätt vig, även om det är svårt att tro.

Vilken är din favoritglass: Piggelin om det är isglass annars älskar jag Apelsin, choklad, vanilj i paketglass.

Tror du på ett liv efter döden: Ja men jag struntar i att uttrycka vad jag menar med det.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej det gör dom inte.

Vilken ögonfärg har du: Havsblå.

Röker du: Nej, det skulle inte falla mig in, det stinker skit dessutom!  

Hur ofta tränar/motionerar du: alldeles för lite.

Vad är det viktigaste i livet?: Att alla har rätt att känna sig älskade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback