sol, städning och dilemma.

O´boy vilket vackert väder, solen skiner idag! haha det vá min första tanke när jag kollade ut genom fönstret och bloggar är ju till för att skriva ner sina tankar, inte sant ;) hehe..

men men nu har jag duschat, lagt i en tvätt och hämtat posten och lite sånt, vet att jag är lite sen med allt idad :P och jag ser med fasande ögon hur fruktansvärt stökigt mitt rum är, det brukar aldrig vara det men har inte haft ork att städa någonting på dom senaste dagarna så det får vi ta itu med idag. Vad ska ni hitta på för något idag?

Nu till mitt lilla dilemma..igår kväll när jag skulle sova lyssnade jag på lugn/avslappningsmusik för att försöka komma till ro (har lite svårt med det) men jag vet faktiskt inte vad jag tycker om det. Mitt problem är att när jag lägger mig för att sova kommer tusen tankar upp, tankar som jag verkligen inte vill tänka på men som jag inte kan koppla bort. Jag kände med musiken att visst blir man mer avslappnad men jag började tänka desstomer än vanligt av nån anledning. så jag vet inte hur jag ska göra med den saken, på ett sätt tyckte jag om det och på ett sätt inte.. Har ni några tips till mig om vad jag kan göra? jag skulle vara evigt tacksam.


Nu ska jag ta mig nåt litet att äta sen ska jag ta itu med städningen som sagt. Skriver mer senare! Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag går på yoga en gång i veckan och det är verkligen kanon för avslappning och rensa tankarna och lugna själen! Du borde faktiskt testa det, är helt fast i det, för inte bara att man blir lugn och avslappnad, man blir smidigare och mjukare i kroppen också :)

2009-04-01 @ 20:51:43
Postat av: Carolina

Det är nästan värst att lyssna på lugn musik för det handlar alltid om känslor och sånt. Tkr jag iaf..

Ladda ner lite go musik i en bra takt till att somna :) Då blir man lite mer gladare.

2009-04-01 @ 22:45:36
URL: http://ialwayssurrender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback