Påskafton

Har ni fått några påskägg än? Själv började jag äta på mitt från farmor redan innan frukosten, efter några godisar ville jag ha varken mer godis eller frukost. Vet inte varför, man kanske inte ska börja med godis helt enkelt. Hehe.

Idag ska familjen hem till släkten för att äta påskmat, det blir trevligt och gott. Min moster gör alltid så god mat och man går alltid därifrån proppmätt. Men det är ju så det ska vara, annars är det väl något som inte stämmer. Eftersom det inte blev någon frukost och för att det känns försent att äta den nu eftersom vi ska vara hos släkten klockan två så får jag helt enkelt vänta med mat, jag som just blev hungrig.  Men jag vet ju iallafall att jag sparar plats åt den goda maten :) hehe.

nä nu ska jag göra klart det sista och fixa till mig. Ha en riktigt trevlig påsk allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback