En lugn dag.

Ja det blev lite bättre väder tillslut, såg inte ut att bli så fint på morgonen men nu tittar solen fram emellanåt iallafall.

Påskmiddagen hos min moster var mycket bra. Vi åt ute på deras altan och maten va såklart jättegod. Det va strålande sol och dagen kunde inte varit mycket bättre. Vi fick även leta efter påskägg i deras trädgård. (en tradition) och även fast vi alla är stora nu är det faktiskt väldigt roligt. Så det blev två påskägg för mig, ett från morfar och ett från farmor. Väldigt mycket godis alltså. Har inte ens ätit hälften än.

Påskdagen innebar städning för min del. Förvånade? Känns som man städar och städar men det blir lika smutsigt med en gång ändå. Hopplöst!

Och idag då, annandag påsk som det heter har jag ingen aning om vad jag ska göra. Ska laga en väldigt enkel middag idag iaf, kotletter, potatissallad och grönsaker. Känns skönt efter all påskmat. Sen blir det nog en stund i solen och sedan en film med älsklingen på kvällen. Det blir verkligen en slappdag idag.

Ska passa på att gratulera Kims mamma som fyller år idag också! Grattis på födelsedagen Ann, hoppas du får en trevlig dag!

Det va allt ifrån mig för tillfället. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sol är härligt //underbaraANTE

2009-04-17 @ 18:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback